Foglalkozások:
A magabiztos, lelkes 6-7 éves gyerekek a maguk természetességével kutatják a világot, napi tevékenységeikben sok örömet találnak. Igyekeznek minél többet és többet tapasztalni a világból.
A Csacska iskola előkészítő foglalkozásain az a célunk, hogy a lelkesedés töretlen maradjon és ne árnyékolja be teljesítménykényszer és szorongás, amint a gyerekek beülnek az iskolapadba. Játékosan, tematikusan felépítve, hétről-hétre sajátíttatjuk el azokat a készségeket, vagy fejlesztjük azon képességeket, amik nagyban megkönnyítik majd az iskola első évét. A folyamat nem kizárólag értelmi, hanem érzelmi fejlődés, ezért igyekszünk olyan helyzeteket teremteni, hogy minél több sikerélményhez jussanak, boldogan kérdezzenek, bátran kezdeményezzenek és várják a következő alkalmat. Színes, egyedi, interaktív eszköztárunk a megszokott „Csacskás” színvonalon már az első perctől fenntartja az izgalmat. A kezdeti sikerek önbizalmat adnak, erőt a későbbi nehézségek leküzdéséhez, s szinte észrevétlenül alakul ki a tanuláshoz, iskolához való pozitív hozzáállás.
A csoportfoglalkozásokat kis létszámban végezzük, hogy rugalmas, egyéni haladási lehetőséget, differenciált képességfejlesztést tudjunk biztosítani a gyerekeknek. Folyamatosan konzultálunk a szülőkkel, tapasztalatainkat megbeszélve további egyéni fejlesztésre is tudunk javaslatot adni.
A foglalkozásokat és a DIFER iskolaérettségi teszteket Kovács Zsófia, gyakorló anyuka és kiváló pedagógus vezeti az alábbi tematika szerint:
-
íráselőkészítés
-
matematikai képességfejlesztés
-
szövegértés fejlesztése, beszédfejlesztés, szókincsbővítés, figyelemfejlesztés, emlékezetfejlesztés
-
környezetismereti képességfejlesztés
-
mozgásfejlesztés
-
stresszoldás, szorongáskezelés, érzelmek kezelése, koncentráció- és figyelemfejlesztés.